Bewertungen von Kok's Burgers & Snacks Zaandam

Neue Beurteilungen

5.0
Don Babaubun
29 November 2023
Maris
26 November 2023

Altijd heerlijk eten, wat je ook besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo
24 November 2023
An
23 November 2023

Het was weer heerlijk...

Don Babaubun
22 November 2023
Muis
17 November 2023

Snelle bezorging Heerlijk eten. Alleen de wrap was zuinig gevuld.

Bob
17 November 2023
Wilco Bouquet
17 November 2023

Toppy

Marcel
17 November 2023

Zoals gebruikelijk super lekker en op de afgesproken tijd bezorgd. đŸ‘đŸ»

Valks
15 November 2023

Eten was lauw Bezorger stond bij de verkeerde ingang

Theo
12 November 2023
Js
10 November 2023
Don Babaubun
9 November 2023
Nick
8 November 2023
Wilco Bouquet
7 November 2023

Be niet anders gewend, TOPPY BEDANKT

Rebecca Carper
3 November 2023
Aletta Rep
29 Oktober 2023

Top heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nils
28 Oktober 2023

Zou fijn zijn als de sausjes ook meegeleverd waren zou het nog lekkerder zijn.

W Bouquet
26 Oktober 2023

Ben niet anders gewend, toppy

Mariska
25 Oktober 2023

Smaakte weer goed!!đŸ‘đŸ» Hoeveelheid wat je krijgt voor je geld đŸ‘ŒđŸŒen netjes bezorgd đŸ™đŸŒ

Michael Hoomoedt
23 Oktober 2023
Fred G
22 Oktober 2023
Theo kousbroek
22 Oktober 2023
Marjo
20 Oktober 2023

Duurde 1,5 uur. Zou fijn zijn om dat tijdens het bestellen al te weten, dan kan je zelf kiezen of je zo lang wil wachten.

Fred G
19 Oktober 2023

Alles prima

Mauricw
18 Oktober 2023

Helaas was deze bestelling onvolledig. De saus en uitjes ontbraken, wel voor betaald. Ze zijn dan niet bereikbaar op welke manier dan ook, 4 keer geprobeerd te bellen. Een andere manier van contact kan niet. Slechte service zo en erg jammer van het geld. Helaas ook niet de eerste keer.

Don Babaubun
18 Oktober 2023
henk
16 Oktober 2023
Theo
13 Oktober 2023
Anita
11 Oktober 2023

Super super lekker en super super super lief mensen

Martin Vinke
10 Oktober 2023

Een heerlijke wrap gegeten met een XXL frikandel. Was weer erg lekker.

Fred G
9 Oktober 2023
Fred G
7 Oktober 2023

Toppie

E. Klijn
6 Oktober 2023

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Lidia
5 Oktober 2023

Beste veggie burgers dat ik in NL heb gegeten, de kaas patatjes zijn zooo lekker ook. Super goede kwaliteit voor de prijs!

Marcel
5 Oktober 2023

Viel erg tegen omdat ik vooraf had aangegeven géén saus te willen op m'n burger, helaas zat er toch saus op de burger.

Fred G
3 Oktober 2023

Top produkten

Theo
30 September 2023
Iris
29 September 2023

Altijd goed!

Fred G
26 September 2023
W Bouquet
24 September 2023

Zoals gewoonlijk toppy

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo
22 September 2023
Peter Van der lem
22 September 2023

Het eten is goed maar de wachttijd duurde Ă©Ă©n uur en vijf minuten dat is toch wel erg lang

Klein
20 September 2023
Fred G
20 September 2023

Top

rob
20 September 2023

Was wat laat maar het was erg slecht weer.

Wilco Bouquet
13 September 2023

Zoals gewoonlijk toppy

Mark
12 September 2023

Altijd lekker en snelle bezorging

Noga
8 September 2023

Superlekker!

Theo
8 September 2023
René Daemen
4 September 2023

Het bestelde Eten was heerlijk Frietjes had de in houd in een iets grotere zak gemogen zadat het dicht kan met vervoeren Lag los in de tas. Het schud toch in de vervoer box Door de slechte wegen van zaanstad Bezorger vriendelijk Frietjes en kip burger cheddar spek Met de koks burger prima net als je het zelf haalt in de zaak. Had bezoek vandaar de bezorging Was ook keurig op de aangegeven tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Berdien Bonnet
4 September 2023

Keurig op tijd geleverd en van prima kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A.D.Hoorn
3 September 2023

Helaas wederom een incomplete bestelling. Kwaliteit is verder prima, alleen jammer dat ze de bestellingen niet goed controleren.

Jaap lucas
3 September 2023

Helaas dit keer was het niet warm en het bakken was ook minder dit was niet koks waardig

Jongewaard
3 September 2023

De bestelling was niet compleet miste de sausjes de bezorging was wel snel dit keer

Antwort von Kok's Burgers & Snacks

Beste mevrouw Jongewaard, Het is zeker niet de bedoeling dat er sausjes of andere producten missen terwijl hier wel voor betaald is. Echter zie ik op uw bestelling dat u een opmerking bij de kipcorn heeft gezet 'met satésaus' en bij de frikandel 'met mayonaise pinda'. Er is een kopje in het menu: Sauzen. Waar u de sausjes aan kunt slaan en kunt afrekenen. Ook zou u een frikandel speciaal aan kunnen slaan en hierbij in de opmerkingen kunnen zetten: 'Graag met mayo/pinda i.p.v speciaal'. Wij van Kok's Burgers en Snacks hopen natuurlijk dat u gewoon weer bij ons besteld nu u weet hoe u sausjes kunt bestellen. Vriendelijke groet, Kok's Burgers en Snacks

M Timmerman
2 September 2023

Het eten was smakelijk. Wat jammer was is dat we 2 normale en 1 kleine milkshake hadden besteld en we kregen 3 kleine. We hadden geen zin in gedoe en hebben het zo maar gelaten.

rob
2 September 2023

Het was druk dus de bestelling werd later bezorgd

Theo
1 September 2023
Richard S
31 August 2023

Het is niet goedkoop, maar wel erg lekker. Beste burgers in de regio. Een aanrader!

Theo
24 August 2023
Karen
17 August 2023

Lekker, vers en heel snel bezorgd!

Vd Bend
11 August 2023

Super goed, eten is prima en goed . Bezorging was snel

Mark
11 August 2023

Mijn complimenten, spatzuiver

Theo
10 August 2023
rob
10 August 2023

prima

Jo
6 August 2023

Eerst verkeerde bezorger, daarna oké Cheeseburger lekker, maar de kaas is nauwelijks te vinden helaas

van Wageningen
5 August 2023

Altijd op tijd en vooral lekker, keurige bezorgers!

Freddy
4 August 2023

Het is bij Koksburgers altijd weer prima in orde wanneer je je maaltijd online besteld. Chapeau!!!

Theo
2 August 2023
W Bouquet
31 Juli 2023

Zoals gewoonlijk weer TOPPY verzorgd en tot op de seconden op tijd bezorgd

Jaap lucas
31 Juli 2023

Goed gebakken patat hamburger ouderwets lekker bezorging op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robin
31 Juli 2023

Prima burgers precies optijd bezorgd. Alleen word er naast de bezorgkosten en idealbetalings kosten ook 4x5 cent plastic toeslag berekend terwijl er helemaal geen plastic verpakking is gebruikt.dit is niet zo netjes. Verder prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Kok's Burgers & Snacks

Beste Robin, wij hebben u bestelling bekeken want als het zo zou zijn als u beschrijft is dit natuurlijk niet de bedoeling. Echter had u geen 4 x 0.05 cent maar 2 x 0.10 cent plastic toeslag. Dit zit hem in de hamburgerbakken. (U had 2 burgers). Ook hier zit een plastic in verwerkt (soort van folie) waardoor we bij deze producten ook een verplichte toeslag moeten rekenen. Hopende u bij deze voldoende te hebben geĂŻnformeerd en de onduidelijkheid is weggenomen. Mvgr Koks burgers & snacks

Theo
28 Juli 2023
Astrid
23 Juli 2023

De clienten hebben gesmuld vanavond !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana Veerman
22 Juli 2023
Theo
20 Juli 2023
Theo
12 Juli 2023
Daphne
6 Juli 2023

Zoals altijd heerlijke burgers ik ben erg blij dat ik jullie heb ontdektđŸ€­ erg vriendelijk, snel en goed warm bezorgd aanrader

Theo kousbroek
5 Juli 2023
H vanBrenk
5 Juli 2023

Snel geleverd en goed warm

R
5 Juli 2023

Zoals altijd goed en snel heerlijk gegeten

Freddy
5 Juli 2023

Alles is van een uitstekende kwaliteit.

HF
3 Juli 2023

Zo als altijd lekker, en ongelooflijk snel. Vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy & Lucien
2 Juli 2023

Kok levert altijd kwaliteit en een snelle bezorging

Erik
1 Juli 2023
Saartje Koeree
30 Juni 2023

Verwachte Bezorgtijd zou 50 min zijn was uiteindelijk 65 min, toch redelijk prijzige burger was nagenoeg koud en de patat was ook niet er warm jammer genoeg.

Missimo
30 Juni 2023

Hamburger perfect berehap ook perfect, maar frietei slecht moet je ook zelf maken met eigen ragout veel beter maar voor de recht lekker 😋

Rob
27 Juni 2023

Weer prima

Don Babaubun
27 Juni 2023

Gewoon top

Jaap Lucas
26 Juni 2023

Goed gebakken en lekker warm 👍👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo
25 Juni 2023
Astrid
23 Juni 2023
Vetklep170kg
18 Juni 2023

Vet lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dave de Jong
17 Juni 2023

Vriendelijke bezorger, sneller bezorgd dan volgens schema en smakelijke hap.

Theo
15 Juni 2023
rob
15 Juni 2023

prima

Bernard
10 Juni 2023

Hamburger zijn altijd heerlijk en warm net zoals de patat..bestel hier al jaren!!!

Vetklep170kg
6 Juni 2023

Zeer snel bezorgd en lekker smullen

Micky Bont
4 Juni 2023

Het was niet zeer smakelijk.De patat waren erg wit.Nou ja, van de burger heb ik een hap gegeten, troep.Sorry, nooit meer.

Theo kousbroek
3 Juni 2023
Max
3 Juni 2023

Heb de patat zelf nog maar ff in de koekepan gegooid, waren erg bleek.

Klein
1 Juni 2023
EM
31 Mai 2023
Judith
25 Mai 2023

Als altijd lekker eten. Het was nog lekker warm en vriendelijke bezorger

MylĂšne
23 Mai 2023

Het was zo als altijd weer erg lekker. En altijd keurig op tijd bezorgd. Bezorgers zijn keurige jongens.

Klein
22 Mai 2023

Misten alleen de kaas op de cheese burger. Jammer maar verder lekker eten.

Esther Smit
20 Mai 2023
Elyas
18 Mai 2023
Jaap lucas
15 Mai 2023

Hamburger en patat perfect

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

rob
15 Mai 2023

Was 20 min te laat. Maar het was zondag.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Magda Ofman
12 Mai 2023

alles prima geregeld

Theo kousbroek
11 Mai 2023
Tim
7 Mai 2023

Zoals altijd goed eten. Zowel de patat, als de burgers en snacks zijn echt goed en worden op tijd bezorgd. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A. H. Boers
7 Mai 2023

De vegaburger is ons erg tegengevallen.

Anita
6 Mai 2023
Theo
6 Mai 2023
MB
5 Mai 2023

Goede kwaliteit, warm en op tijd bezorgd. Keurige bezorging.

A. H. Boers
30 April 2023

Snel en warm bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bob
27 April 2023
rob
25 April 2023

Uitstekend

Theo
22 April 2023
Wilco Bouquet
21 April 2023

Toppy

Theo
16 April 2023

Warm vlees was taai en droog te lang op grillplaat !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Max
14 April 2023

Mijn favoriete patatbakker was er denk weer. De pataten waren goed doorbakken, mmm!

rob
14 April 2023

perfect weer

Matt
11 April 2023

Lekker as always

8 April 2023

Het deksel van de milkshake was los gegaan waardoor het een kleverige substantie was

Wilco Bouquet
3 April 2023

Zoals gewoonlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
1 April 2023

Goede kwaliteit,altijd warm en een vriendelijke bezorging. Top.

rob
30 MĂ€rz 2023

Uitstekend en zeer snelle levering

Theo
30 MĂ€rz 2023

Heerlijk

Matthijs
28 MĂ€rz 2023
Jaap lucas
27 MĂ€rz 2023

Alles was goed en warm patat goed krokant 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk
27 MĂ€rz 2023
Werff
26 MĂ€rz 2023

Lekkerste hamburger uit de Zaan!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mart
25 MĂ€rz 2023

Eten was snel en netjes bezorgd. Drankje en ijs waren koud, eten was nog heel warm. Daarnaast smaakte het ook nog heel goed. Zeker een aanrader!

Wilco Bouquet
24 MĂ€rz 2023

Toppy

Anneke
21 MĂ€rz 2023

Prima als altijd!! Goed warm, smaak top!!

Wilco Bouquet
20 MĂ€rz 2023

Zoals gewoonlijk toppy

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Madi
19 MĂ€rz 2023
Cavin
15 MĂ€rz 2023

Eten was gewoon in 15 minuten al bezorgt! En was super lekker ! Zoals altijd! Top weer.

Jaap lucas
12 MĂ€rz 2023

Patat goed krokant alles goed warm 👍👍

Van Wageningen
9 MĂ€rz 2023
Wilco Bouquet
9 MĂ€rz 2023

Zoals gewoonlijk weer toppy

Ellen
8 MĂ€rz 2023

Lekker, leuk kindermenu en waren super snel!!

Wilco Bouquet
7 MĂ€rz 2023

Was weer zoals gewoonlijk Toppy

Beau
5 MĂ€rz 2023

Ik had een grote milkshake besteld maar de inhoud was maar van een middel milkshake. Verder heeft het gesmaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M. Geeroms
3 MĂ€rz 2023

Super lekker als altijd een het was gewoon bezorgd binnen 20 minuten!!❀

Peter vd Lem
28 Februar 2023

De wraps en de kaassouffle s waren super lekker en de bamischijf was te pittig dus niet lekker

Petra
26 Februar 2023

De hamburgers van de plaat zijn heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MB
24 Februar 2023
Brenda
24 Februar 2023
W Bouquet
23 Februar 2023

Toppy

Quint Put
23 Februar 2023
rob
21 Februar 2023

Prima zoals altijd

M. Buijs
19 Februar 2023

Controleer de bestelling als het de deur uit gaat. Van de laaste 4 bestellingen is er 3 keer een product vergeten mee te geven. Dit word erg vervelend. Weer naar jullie bellen, dan wordt het wel netjes nageleverd. Maar dan is iedereen al lang klaar.

Gerard
18 Februar 2023

Mist een frikadel kroket geplet Van de rest top zoals altijd

A. H. Boets
18 Februar 2023

Behoeft geen toelichting

Andre
17 Februar 2023

Super lekker En stipt op tijd

J.lucas
10 Februar 2023

Kwaliteit is top patat goed krokant

Dominique
31 Januar 2023

was erg lekker en super lief dat jullie wat extra hadden bij gedaan

Elisabeth
29 Januar 2023

Niet meer wat het was helaas.

Gianluca
29 Januar 2023

Food was delicious as always, but it took almost 2 hours to be delivered. 50 minutes after the estimated delivery time... Come on

Wilco Bouquet
28 Januar 2023
Wilbert
26 Januar 2023

Perfekt stoofvlees

Jos Quaak
25 Januar 2023

Eten was lekker alleen niet echt warm meer. Jammer!

Bob
25 Januar 2023

đŸ‘đŸŒ

Wilco Bouquet
22 Januar 2023

Toppy

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilbert
22 Januar 2023

Goed!

Theo De Boer
19 Januar 2023
A
18 Januar 2023

Eten is goed. Maar wel heel jammer dat er niet naar de opmerking gekeken word :( .

Elleke Slikker
17 Januar 2023

Inplaats van frikadel speciaal kreeg ik een gewone frikadel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilco Bouquet
15 Januar 2023

Weer toppy verzorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A. H. Boers
15 Januar 2023

Schnitzel smaak was lekker jammer dat de friet er niet bij zat. Verder geen klachten eten was lekker warm en snel bezorgd

Astrid
13 Januar 2023
Wilco Bouquet
11 Januar 2023

Perfect, de snacks, en super snel bezorgd, toppy.

Lizz Zuyderduin
10 Januar 2023

Ik had 2x patat groot oorlog en bij een van de twee had ik de opmerking “zonder uitjes” geschreven en toen kreeg ik ze allebei zonder uitjes. Verder was het lekker en warm aangekomen :-)

W Bouquet
8 Januar 2023

Tijd klopt niet tijd die gesteld wordt is half uur later 2e keer verder geen probleem tijden bijstellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kooij
8 Januar 2023

Echt zo beroerd de bezorging als je eten besteld en geven een tijd aan van een uur wat al lang is maar om er vervolgens 1 uur en 3 kwartier over te doen is echt vervelend zeker als je met kinderen zit die ook op tijd naar bed moeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Emjee
7 Januar 2023

Degene die vanavond de patat heeft gebakken mag blijven. Eindelijk weer eens knapperige patat gegeten. Mmmmm!

marie
2 Januar 2023

ik bestelde 17:34 en ik kreeg mijn bestelling pas om 18:50 duurde wel heel erg lang.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maris
1 Januar 2022

De lekkerste hamburger uit de Zaan. Goede prijs kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theo
31 Dezember 2022
Marcella
29 Dezember 2022

De laatste tijd als wij hier bestellen wordt er veel vergeten van de bestelling.. Vorige keer fysiek besteld.. Toen had ik graag een pindasaus gewild, kreeg ik oorlog ipv pindasaus. We hadden geen pindasaus en ipv een Lihan boutje hadden we iets heel anders, jammer maar wij bestellen hier niet meer :(

luciano
27 Dezember 2022

25 minuten later dan afgesproken en moest al een uur wachten en de satésaus ontbrak helaas

Wisman
22 Dezember 2022

Gewoon lekker gegeten, top snackbar.

Anoniem
16 Dezember 2022

Heerlijk patat en satésaus. goed warm en snelle bezorging.

Martin
14 Dezember 2022

Fantastico, super vers en heet. The Best of Zaandam

Anita de groot
13 Dezember 2022

Was super Super Super lekker

CL
13 Dezember 2022

patat is goed schnitzel was doorgebakken, weinig smaak

Vinke
11 Dezember 2022

Heerlijk gegeten

rob
9 Dezember 2022

Uitstekend!

Wilco Bouquet
8 Dezember 2022

Toppy

Nijholt
8 Dezember 2022

Snel en super warm! Top

Richard
5 Dezember 2022
Matt
5 Dezember 2022
Petra de Vos
4 Dezember 2022

Dit is de eerste keer dat ik minder tevreden ben sinds jaren De bestelling zou onderweg zijn om 19.07 uur De bezorger kwam pas om 10 over half 8 Het eten was zo goed als afgekoeld Ik weet niet wat er onderweg gebeurd is, ik woon plusminus een kleine 5 minuten bij jullie vandaan, tenzij er nog en andere bestelling voor mij zat om te bezorgen Maar ruim een half uur is wel erg veel tijd De bezorger was trouwens wel aardig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique Zaal
4 Dezember 2022
Bob
2 Dezember 2022

Het was héérlijk!

Alicia
30 November 2022

Ik ben nu een tijdje vaste klant en jullie stellen me nooit teleur. Het eten word snel bezorgd en het is altijd super lekker!

Wilco Bouquet
25 November 2022
Nick
25 November 2022
Martin
18 November 2022

TOP 👍👍👍

T
17 November 2022

used to be great food. ordered for years , due to very bad and arrogant service from manager no longer worth it

M
17 November 2022

top!

marcel
13 November 2022
F
12 November 2022

Bezorgtijd is reeds lang na mijn bestelling. Hierna wordt ik een kwartier na de bezorgtijd gebeld dat het nog later wordt. Uiteindelijk ca 2 uur gewacht op mijn bestelling. Eten zelf is prima.

Astrid
12 November 2022
Fer
12 November 2022
Martin
11 November 2022

Netjes op tijd, Het eten was nog goed warm Aanrader!

Mar
10 November 2022

Goede service. Gebeld toen iets niet geleverd kon worden. Werd goed opgelost.

Monique Hundman
10 November 2022

Alles was heerlijk.

Ole Jacobsen
7 November 2022
Regina
6 November 2022

Super verzorgt en alles lekker, klasse

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk
6 November 2022

Zou wat meer bacon op mogen voor dat geld 1 plakje en dat voor extra kosten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lisa
6 November 2022

Was heerlijk!! En goed warm nog. Top👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MB
5 November 2022
M. Zaal
5 November 2022

Prima verzorgd, precies op tijd. Top geregeld.

Rob
4 November 2022

prima

Annemarie
3 November 2022

Lekker en snel bezorgd.

Richard
2 November 2022

Alles aanwezig en warm en ook nog lekker.

Alicia Colli
2 November 2022

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten. De bezorger stond al na 15 minuten voor mijn deur. Ik blijf zeker een vaste klant!

Stef
28 Oktober 2022

Frietjes hebben een vreemde smaak. Broodje kipburger te zoet.

Saskia
28 Oktober 2022
Fer
28 Oktober 2022
Rob
27 Oktober 2022

prima

Dj
23 Oktober 2022

Delicious as always. Quick delivery

Rob
21 Oktober 2022

Prima zoals altijd!

Martin
17 Oktober 2022

Vriendelijke bezorger 12 minuten na het plaatsen van de order belde hij aan.

Petra de Vos
15 Oktober 2022

Altijd Super Lekker!! You're Simply The Best!!

Theo
15 Oktober 2022
J. de Koster
12 Oktober 2022

Snel bezorgd en lekker knapperig! Precies wat je wilt als je patat besteld :)

Fam. Visser
8 Oktober 2022

Heerlijke frieten, goeie burgers en het eten is altijd goed om temperatuur. Echt een aanrader!

henk
2 Oktober 2022

eten was goed mag alleen wat sneller

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
2 Oktober 2022

Uitstekend!

Reinier Roso
24 September 2022

Blijft geweldig, geen op of aanmerkingen!

Pvd Lem
23 September 2022

Het eten is echt goed maar de bezorging duurt veel te lang

Erik
22 September 2022
Roos
21 September 2022

Bedankt voor de service !

Hendrik Hooijschuur
19 September 2022

De kortingscode, aan mij gemaild, werkte niet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

EM
19 September 2022

Het eten is zeer smaakvol. In de notities had ik ‘zonder tomaat’ geschreven, dat was helaas niet gebeurd. Verder duurde de bezorging wat lang, maar het eten was nog net wel warm genoeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martin
17 September 2022

Blijft de beste snackbar van Zaandam. Een paar keer een andere gebruikt die goed leek, maar daar ging veel teveel fout. Bij Kok gaat zelden iets fout en als dat wel gebeurd wordt het altijd keurig opgelost.

EM
12 September 2022
Peter van der Lem
11 September 2022

Het eten was zoals gewoonlijk goed alleen de wachttijd was abnormaal lang het zou er binnen 1 uur zijn ( dat is al lang ) maar ik heb 1uur en 15 minuten moeten wachten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jansen
10 September 2022

Het duurde erg lang. Als je een bezorg service hebt geef dan aan dat het minimaal een uur duurt. Dan kan de klant nog kiezen. Hebben nu bijna anderhalf uur gewacht. Is voor ons denk ik de laatste keer. Ga het zelf wel halen
.of zelf in de air fryer, gaat ook 10 keer sneller. Bestellen vaak iets bij Kok maar dit duurde enorm lang

Hennie
8 September 2022

Weer super vers en echt heet. Heerlijkgegeten

A.J. Robben
4 September 2022

Zulke lekkere patat en burgers!

Marja
3 September 2022

Super lekker , netjes verpakt, aardige en vriendelijke besteller, gewoon weer top!

Rob
2 September 2022

De hamburger was geweldig en de patat was top

Wilbert
28 August 2022

Gewoon goed

Char
26 August 2022

We bestellen hier al jaren en zijn altijd nog super tevreden. Alles is lekker, personeel is super aardig, eten is er altijd optijd en als het langer duurt bellen ze altijd netjes na. Top zaak top eten top personeel.

Rob kwak
26 August 2022

De milkshake was was een klederboel het zat meer in de zak dan in de beker jammer

Petra
21 August 2022

Gewoon De Beste Snackbar in de Zaanstreek en omstreken 👌👌👌

Angelique
17 August 2022

Het eten was zoals altijd weer heerlijk warm, heel netjes verpakt en we hebben lekker gegeten. De bezorger was ook erg vrolijk en vriendelijk. 1 milkshake miste in 1e instantie (dat gebeurt normaal echt nooit. Alles is altijd compleet), maar dat werd ook heel netjes opgelost en snel nageleverd. Wij bestellen altijd met plezier.

Marja
14 August 2022

Zoals altijd super ! 1 foutje deze x , bij de frikandel xxl Waren de mayo, ketchup, uitjes vergeten , jammer. Was nog nooit voorgekomen .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

MB
12 August 2022

Goede kwaliteit, bezorging op tijd en leuke bezorger

N
12 August 2022
W Bouquet
10 August 2022

Top

Jordan
9 August 2022

Eten was snel bezorgd, nog heet en superlekker

F.Melk
8 August 2022

Kan alleen maar positief zijn. Producten zijn goed, altijd op tijd geleverd. Er iwordt aandacht besteed aan de te leven producten. Producten met deksels worden keurig vastgemaakt met een plakbandje om te voorkomen dat deze open gaan tijdens transport. Dikke duim dus !!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mar
6 August 2022
Cees
1 August 2022

Helemaal niks mis mee! Kakelvers en keurig op tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruud klaver
1 August 2022

Was uitstekend en lekker en mooi op tijd dank jullie wel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.